09 oktoober 2013

Valimised alaku

Täna anti eel- ja e-hääletuse kaudu stardipauk 2013. aasta kohalike omavalitsuste valimistele.



Olen siin veidi selgitanud, miks kandideerin ja mis on minu jaoks kõige olulisemad teemad. Nimekirjaga oleme kokku pannud programmi ja selle ka valla elanikeni viinud.

Samas ei hakka ma siin looma illusioone, et kõik see on võimalik kohe ellu viia. Eriti selles valguses, et koalitsioonivalitsus on tõenäoline tulema. Eks siis tuleb täpsemalt kokku leppida, mis on esmatähtis ja mis kannatab oodata. Loodan, et olen oma prioriteedid piisavalt selgelt välja toonud. Siis on näha, mille eest ma eelkõige seisan.

Küll aga kinnitan, et osutudes valituks valla volikogusse, ei kavatse ma seal lihtsalt istumas käia.

Luban, et volikogu liikmena pühendan ma aega, et eelnõud põhjalikult läbi töötada. Ainult nii saab seisukoha kujundada.

Luban, et valgustan huvitatuid ka oma otsuste tagamaade osas.

Luban, et jätkan avatult ehk info, mis on avalikes huvides, jõuab ka avalikkuseni.

Luban, et suhtlen valla inimestega ja küsin nende arvamust. Kindlasti olen ka edaspidi valmis teie muresid ja rõõme ära kuulama.

Luban, et tegutsen eelkõige Emmaste valla huvides.



Ja nende lubaduste eest suudan ma ka vastutada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar